تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم

از {{model.count}}

car bed cream B81

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کاربد بادوام ترین تشک بادی ماشین برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی با رویه نرم و طبی و بدنه ضخیم و باکیفیت و تحمل وزن بالا بوده که می تواند صندلی عقب خودرو شما را در زمان سفر برای تمامی اعضای خانواده به یک تخت استاندارد تبدیل کند. تشک بادی ماشین برند کاربد اصل با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده توسط فروشگاه اینتکس اصلی عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم یکی از کاربردی ترین انواع تشک بادی داخل خودرو و تشک بادی صندلی عقب برای تمامی خودروها می باشد که به دلیل داشتن بدنه ضخیم و مقاوم و همچنین لوازم جانبی کامل و کامل در مدت زمان کوتاهی قابل استفاده می باشد. قیمت قابل قبول. دستیابی به فروش قابل قبول در نظر داشته باشید که تشک بادی صندلی عقب خودرو یک محصول وارداتی و خارجی بوده و در سایز فری طراحی و تولید شده است که می توانید برای هر نوع خودروی ایرانی و خارجی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. همانطور که قبلا ذکر شد این محصول بادی دارای لوازم جانبی کاملی است تا بتوانید به راحتی از تشک بادی برای صندلی عقب خودرو خود استفاده کنید. مهمترین لوازم جانبی این محصول بدون شک پمپ باد فندکی تشک خودرو می باشد که به دلیل قابلیت پمپاژ و مکش هوا از قدرت بالایی برخوردار بوده و در زمان عرضه و یا جمع آوری محصول قابل استفاده می باشد.

از سری دیگر لوازم داخل خودرو می توان به تعداد دو ایربگ مجزا، پک تعمیری شامل چسب قطره ای و چسب و همچنین کیف حمل اشاره کرد. این تشک بادی برای صندلی عقب خودرو در سه رنگ مختلف تولید شده است. هر سه رنگ دارای کیفیت و ضخامت بدنه بالایی هستند تا طول عمر قابل قبولی را تضمین کنند. البته در این مطلب به معرفی تشک بادی صندلی عقب کرم رنگ می پردازیم. توجه داشته باشید که این نوع محصولات بادی را نمی توان در ماشین لباسشویی شست و تنها زمانی که کثیف شد می توانید با اسفنج نرم و شامپو فرش آن را به آرامی تمیز کنید. با توجه به موارد ذکر شده در صورتی که قصد انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم را دارید می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید تا در مدت زمان کوتاهی محصول به دست شما برسد.

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...