تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای ام جی

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای ام جی محصولی مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است که با بهترین کیفیت و توسط ماشین آلات مدرن تولید شده و به راحتی قابل استفاده می باشد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها بوده که در مقایسه با سایر محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار است و طراحی هوشمندانه ای دارد. این محصول به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و متناسب با این قسمت طراحی شده است. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و فضایی ایده آل برای استراحت و خواب در داخل خودرو داشته باشید.

تشک بادی داخل ماشین کرم با سطح مواج

این محصول با برخورداری از بدنه ای ضخیم و با کیفیت، در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی مقاومت خوبی داشته و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد. هم چنین محصول فوق با بهره مندی از کیفیت بالا، دارای تحمل وزن مناسبی است و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند و برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. سطح این تشک بادی از مخمل پوشیده شده است که ضد حساسیت می باشد و هم چنین نرم و لطیف است. شما خواهید توانست به راحتی از این محصول استفاده کرده و فضایی مناسب و ایده آل برای استراحت داشته باشید. این محصول با برخورداری از طراحی طبی، بسیار راحت بوده و هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نخواهد کرد. هم چنین می توانید به راحتی و توسط پمپ باد فندکی موجود در بسته بندی آن را راه اندازی کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین خودروهای ام جی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...