تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام 315

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام 315 محصولی جذاب و مناسب برای استفاده افراد در مسافرت با خودروی شخصی است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در صندلی عقب خودرو طراحی شده و فضایی راحت و بی نظیر را برای استراحت شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید هر زمان که به استراحت نیاز داشتید، با خوابیدن بر روی آن خستگی را از تن دور کنید. محصول فوق با بهره مندی از ویژگی های بی نظیر و طراحی حرفه ای، به خوبی تمامی بخش صندلی عقب ماشین را پوشش می دهد و به ایجاد محیطی بسیار عالی کمک خواهد کرد.

تشک بادی داخل ماشین کرم با طراحی طبی

برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی موجود است که با اتصال به فندک ماشین روشن می شود و در زمانی بسیار کوتاه و بدون هیچ زحمتی این محصول را راه اندازی خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این تشک بادی استفاده کنید. پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید تا فضای کمی را اشغال کند. این تشک بادی دارای ابعادی کوچک در حالت تخلیه می باشد و از وزن کمی برخوردار است که حمل و جابه جایی آن را آسان می کند. هم چنین این محصول به دلیل بهره مندی از کیفیت بسیار بالا، دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. شما می توانید این محصول را به راحتی تا مدت ها بدون افت کیفیت استفاده کنید و از خوابی راحت در داخل ماشین لذت ببرید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ام وی ام 315 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...