تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین آئودی

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آئودی محصولی جذاب و بی نظیر از سایت سنتر اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و در کیفیت و ویژگی های ظاهری بی نظیر می باشد. این تشک بادی برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و فضای صندلی عقب خودرو را به طور کامل پوشش می دهد که شما می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه اذیت شده و یا دچار درد در بدن شوید. این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود.

تشک بادی داخل ماشین با سطح مواج

این محصول با برخورداری از طراحی طبی و راحت، فضایی ایده آل برای خواب و استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. محصول فوق بدنه ای مواج دارد که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته است. به این ترتیب بدنه تشک بادی انعطاف زیادی از خود نشان داده و به صورت طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد. هم چنین در زمان خواب، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق جلوگیری می شود. شما می توانید این محصول را به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید. زیرا به صورت مجزا از پایه بادی است که امکان استفاده در خارج از ماشین را نیز به شما می دهد. این محصول ضد حساسیت بوده و سطحی نرم و لطیف با پوششی از جنس مخمل دارد که موجب راحتی بیش تر شما در زمان خواب می شود. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی طبی نیز موجود است که متناسب با ارگونومی سر و گردن طراحی شده و به استراحتی بی عیب و نقص کمک می کند.

تشک بادی داخل ماشین آئودی با ارزان ترین قیمت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...