تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای اپل

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای اپل محصولی جذاب و بی نظیر است که توسط سایت فروشگاهی سنتر اینتکس عرضه می شود. این محصول با داشتن کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و بی نظیر برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و یکی از لوازم بادی ضروری در مسافرت با خودروی شخصی محسوب می شود. در مسافرت پس از رانندگی طولانی مدت می توانید با استراحت بر روی این تشک بادی، خستگی را از تن دور کرده و به راحتی به خواب بروید. هم چنین برای کودکان نیز این محصول بسیار عالی است. زیرا در داخل ماشین فضایی راحت برای بازی و استراحت در اختیار آن ها قرار می دهد و دیگر از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته و کسل نخواهند شد. 

تشک بادی داخل ماشین مشکی با لوازم

برای استفاده آسان و راه اندازی این تشک بادی در داخل محصول یک پمپ باد برقی قرار دارد که توسط فندک ماشین روشن می شود. با اتصال این پمپ باد به بخش فندک ماشین، شما می توانید بدون هیچ زحمتی و در کوتاه ترین زمان این محصول را راه اندازی کرده و از داشتن آن لذت ببرید. این تشک بادی دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. بدنه آن نیز ضخامت مناسبی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. این محصول در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی مقاومت خوبی دارد. تنها لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید و از پریدن کودکان بر روی تشک بادی جلوگیری نمایید. 

تشک بادی داخل ماشین خودروهای اپل با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. با وارد شدن به این سایت و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...