تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو روآ

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو روآ یکی از بهترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و مناسب ترین گزینه برای استفاده افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و فضایی راحت و بی نظیر را متناسب با ساختار فضای داخلی ماشین در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی استراحت کرده و خستگی مسافرت را از تن خود دور کنید. با استفاده از این محصول فضایی مناسب برای کودکان نیز ایجاد می شود تا بتوانند به بازی و استراحت بپردازند و از مسافرت لذت ببرند.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم با کیفیت بالا

برای راه اندازی آسان این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی موجود است که با اتصال به بخش فندک ماشین، روشن شده و در زمانی کوتاه محصول را باد می زند. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کرده تا به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، تحمل وزن زیادی دارد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. به این ترتیب برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. محصول فوق ساختاری ضد حساسیت و ضد تعریق دارد و برای استفاده افراد با پوست های حساس نیز مناسب است. این محصول دارای دو عدد بالش طبی نیز می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پژو روآ با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...