تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای SWM

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای SWM محصولی مناسب برای استفاده در مسافرت با خودروی شخصی است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این تشک بادی بی نظیر برای استفاده در صندلی عقب ماشین طراحی شده است و به خوبی تمامی بخش صندلی عقب را پوشش می دهد و یک فضای ایده آل و بسیار راحت را برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد. کودکان نیز از وجود این تشک بادی در داخل ماشین لذت خواهند برد زیرا فضایی مناسب برای بازی و استراحت را در اختیار آن ها قرار می دهد و از کسل شدن آن ها در داخل ماشین جلوگیری خواهد کرد. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با پایه بادی مجزا

این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای طول عمر زیادی است و نیاز شما را از بابت خرید مجدد، رفع می کند. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که ضخامتی استاندارد دارد و به همین دلیل می توان آن را به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این نوع از بدنه انعطاف بالایی نیز دارد و در زمان خواب، از وارد شدن فشار به اندام ها و ستون فقرات جلوگیری می شود. شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده نمایید بدون اینکه اذیت شوید و یا از خوابیدن بر روی این تشک بادی خسته شوید. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که موجب می شود تا قابلیت استفاده در سایر خودروها را نیز داشته باشد و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین خودروهای SWM با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...