تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو 508

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 508 محصولی منحصر به فرد و جذاب است که با بهره مندی از ساختار طبی و بسیار راحت، فضایی مناسب را در داخل خودرو ایجاد می کند تا افراد بتوانند به راحتی استراحت کرده و از یک خواب مطلوب لذت ببرند. این تشک بادی داخل ماشین دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و از کیفیت بالایی برخورداری می باشد. این محصول در سه رنگ طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که به راحتی با فضای داخلی خودرو هماهنگ می شود و افراد می توانند به راحتی متناسب با رنگ فضای داخلی خودرو، نسبت به انتخاب محصول مورد نظر اقدام کنند.

تشک بادی داخل ماشین کرم با کیفیت بالا

این محصول دارای ابعادی استاندارد و با طراحی حرفه ای است که متناسب با تمامی ماشین ها بوده و قابلیت استفاده در سایر خودروها را نیز دارد. به این ترتیب در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. کیفیت بدنه این تشک بادی داخل ماشین از نوع درجه یک بوده که با بهره مندی از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد و می توان تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد. برای راه اندازی آسان این محصول در بسته بندی آن یک پمپ باد فندکی موجود است که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و در زمانی کوتاه تشک بادی را آماده استفاده خواهد کرد. با استفاده از این پمپ باد می توانید در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی تشک بادی را باد زده و از آن استفاده نمایید. هم چنین می توانید به راحتی محصول را تخلیه کنید تا به حالت اولیه بازگردد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پژو 508 به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...