تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو 2008

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 2008 محصولی جذاب و ویژه برای استفاده در داخل خودرو است که برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی مناسب بوده و با ایجاد فضایی راحت و بی نظیر برای استراحت در داخل خودرو، به مسافرت ایده آل کمک می کند. این تشک بادی داخل ماشین در صندلی عقب خودرو راه انداری می شود و تمامی این قسمت را پوشش می دهد تا فرد بتواند در زمان خستگی به راحتی به استراحت پرداخته و به خواب برود.

تشک بادی داخل ماشین با انعطاف بالا

این محصول با دارا بودن بدنه ای طبی و بسیار راحت، برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد و به دلیل برخورداری از انعطاف بالا، در زمان استراحت و خوابیدن بر روی آن، انعطاف خوبی نشان داده و فضایی راحت ایجاد می کند تا هیچ فشاری به اندام ها و خصوصا ستون فقرات وارد نشود. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. بدنه این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی دچار آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی نمی شود. به همین دلیل می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. سطح این محصول نیز از مخمل پوشیده شده است تا نرم و لطیف باشد. این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای استفاده طولانی مدت ایده آل می باشد. برخورداری از پمپ باد فندکی و بالش های بادی در بسته بندی موجب شده است تا نیازی به خرید تجهیزات اضافی نداشته باشید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پژو 2008 با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...