تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای JMC

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای JMC محصولی بی نظیر از سایت سنتر اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کرده است. این تشک بادی داخل ماشین به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و محیطی راحت و بی نظیر برای خواب و استراحت ایجاد می کند. با توجه به ویژگی های ممتاز این محصول، بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها بوده و افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی، بی شک از استفاده از این محصول لذت خواهند برد. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با پمپ باد فندکی

این تشک بادی برای استفاده در فضاهای گوناگون در خارج از ماشین نیز مناسب می باشد و در صورت تهیه این محصول، نیازی به تشک بادی مجزا نخواهید داشت. این تشک بادی به صورت مجزا از پایه بادی است و به صورت مسطح می باشد. به همین جهت به راحتی می توان آن را در خارج از ماشین مورد استفاده قرار داد. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است و نیاز شما را از خرید مجدد برطرف می کند. هم چنین این محصول با دارا بودن رویه ای از جنس مخمل، بسیار نرم و لطیف است و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. برای راه اندازی آسان این تشک بادی در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی موجود است که با اتصال به بخش فندک ماشین روشن شده و در زمانی کوتاه تشک بادی را راه اندازی کرده و آماده استفاده خواهد شد. هم چنین این محصول با برخورداری از بالش های بادی، فضایی بی نظیر برای خواب شما فراهم خواهد کرد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین خودروهای JMC با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...