تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 محصولی بی نظیر و با کیفیت است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد و در مقایسه با نمونه های پیشین دارای ویژگی های برتری بوده و از کیفیت بالاتری بهره مند می باشد. این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و فضایی راحت و بی نظیر را ایجاد می کند تا افراد بتوانند به راحتی و بدون هیچ آسیبی به استراحت بپردازند و از یک خواب با کیفیت و ایده آل در داخل خودرو لذت ببرند. این تشک بادی را می توانید به راحتی در مسافرت و گردش به همراه خود داشته باشید تا هر زمان نیاز به استراحت داشتید، از آن استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین کرم با رویه مواج

این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است. هم چنین برای کودکان نیز مناسب می باشد و با فراهم کردن فضایی راحت برای بازی و استراحت در داخل ماشین، از خستگی آن ها در طول سفر جلوگیری خواهد کرد. محصول فوق ضد حساسیت و ضد تعریق است و هم چنین دارای انعطاف بالایی می باشد به طوری که با استراحت بر روی آن، هیچ فشاری به ستون فقرات و اندام ها وارد نشده و بدن در بهترین وضعیت قرار می گیرد. این محصول با برخورداری از کیفیت ایده آل، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود و در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاومت خوبی دارد. به این ترتیب می توانید با خاطر آسوده آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...