تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X22

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X22 محصولی جدید و بی نظیر است که برای استفاده در داخل خودرو طراحی و عرضه شده است. این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده و به خوبی تمامی بخش صندلی عقب ماشین را پوشش می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و در مسافرت ها نیز از خوابیدن بر روی آن لذت ببرید. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، برای استفاده تمامی افراد مناسب است و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب و یا افت کیفیت شود.

تشک بادی داخل ماشین کرم با پمپ باد فندکی و بالش بادی

برای راه اندازی آسان این تشک بادی در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی موجود است که با اتصال به بخش فندک ماشین روشن شده و در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی تشک بادی را باد زده و آماده استفاده خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی هر زمان که نیاز به استراحت داشتید، این محصول را راه اندازی نمایید. پس از استفاده نیز می توانید تشک بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول دارای ابعادی کوچک در حالت بسته بندی می باشد که فضای کمی را در داخل ماشین اشغال می کند و از وزن بسیار کمی بهره مند است. به همین دلیل جابه جایی و حمل آن بسیار راحت بوده و می توان آن را به راحتی انتقال داد. بدنه این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است و فضایی بی نظیر برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X22 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...