تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی

از {{model.count}}

car bed Black B81

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کاربد ، بهترین تشک بادی ماشین طبی برای تبدیل صندلی عقب خودرو به یک تخت نرم و راحت با تحمل وزن بالا و رویه طبی و ساختاری مواج و استاندارد بدون محدودیت سنی مصرف کننده برای تمامی اعضای خانواده می باشد. تشک بادی داخل ماشین برند کاربد اصل با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده با قیمت شرکتی توسط فروشگاه اصلی اینتکس در ایران عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی یکی از مقاوم ترین و ضخیم ترین انواع تشک بادی خودرو و تشک بادی صندلی عقب خودرو می باشد که دارای ساختاری استاندارد بوده و قابل استفاده در تمامی خودروها می باشد. بوده است این تشک بادی داخل خودرو از بدنه ای متشکل از دو قسمت اصلی شامل تشک بادی و پایه تکیه گاه تشکیل شده است که در قسمت پایی خودرو قرار گرفته و سپس تشک اصلی روی آن قرار می گیرد. این تشک بادی صندلی عقب خودرو دارای دو بالش بادی مجزا در داخل بسته بندی خود می باشد تا کودک یا بزرگسال در هنگام خواب احساس راحتی کافی داشته باشند. در نظر داشته باشید که این تشک بادی صندلی عقب خودرو مجهز به پمپ باد مخصوص نیز می باشد که با اتصال به فندک خودرو شروع به کار می کند و به دلیل اینکه قابلیت پمپاژ و همچنین مکش هوا را در زمان راه اندازی دارد. یا جمع آوری محصول استفاده خواهد شد.

این محصول از بدنه ای بسیار ضخیم ساخته شده است تا در هنگام مسافرت در چادر و یا رفتن به دریا یا استخر علاوه بر داخل خودرو از این قسمت محصول به عنوان شناور بادی روی آب نیز استفاده کنید. برای حمل آسان و حفظ کیفیت بالای بدنه محصول، کیف حمل پارچه ای نیز در داخل جعبه بسته بندی این تشک بادی در داخل خودرو تعبیه شده است. در نظر داشته باشید که تحمل وزن بدنه این تشک بادی داخل خودرو فوق العاده بالاست به همین دلیل می توان گفت استفاده از این محصول محدودیت سنی خاصی نخواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی نکات ذکر شده، در صورت تمایل به انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی می توانید به صورت آنلاین یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه و یا از شماره های درج شده در سایت استفاده نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...