تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل طوسی

از {{model.count}}

car bed Gray B81

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کاربد بهترین تشک بادی ماشین طبی با رویه نرم و بدنه ضخیم و استاندارد با تحمل وزن بالا بوده که برای استفاده تمامی اعضای خانواده بدون محدودیت سنی با تجمل وزن بالا بوده که مناسب تمامی خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. تشک بادی داخل ماشین برند کاربد اصل با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده تنها از نمایندگی اصلی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل طوسی یکی از باکیفیت ترین انواع تشک بادی داخل خودرو و تشک بادی صندلی عقب می باشد که با ساختار استاندارد و رویه نرم و مرغوب برای استفاده در تمامی خودروهای ایرانی و خارجی طراحی شده است. و توسط اینتکس ایران راه اندازی شد. است. ساختار این محصول از دو قسمت جداگانه زیرپایی بادی و یک تشک بادی مجزا تشکیل شده است که ابتدا زیرپایی را نصب کرده و در قسمت پایی خودرو قرار داده و سپس تشک بادی جداگانه را راه اندازی کرده و روی آن قرار دهید. بدنه اصلی. شما محصول را در صندلی عقب ماشین خود قرار می دهید. این محصول از طول عمر بالایی برخوردار است زیرا بدنه اصلی آن از بهترین نوع برزنت ضخیم پی وی سی برای اطمینان از کیفیت آن ساخته شده است. از طرفی تخت اصلی تشک و محل استراحت اصلی شما دارای روکش مخملی است تا از تعریق بدن در هنگام استفاده جلوگیری کرده و محیطی نرم و راحت برای خواب را برای شما فراهم کند.

در نظر داشته باشید که سطح اصلی این محصول دارای ساختاری طبی و مواج با خطوط موازی است که به دلیل امکان گردش هوا بین بدن و سطح محصول از تعریق شما در هنگام خواب جلوگیری می کند. در نظر داشته باشید که این تشک بادی صندلی عقب خودرو مجهز به پمپ باد، فندک دو کاره قدرتمند، دو بالش بادی مجزا، برچسب تعمیر و کیف حمل می باشد تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. . . برای خرید تشک بادی داخل ماشین car bed اصل طوسی و یا رنگ های دیگر این نوع تشک بادی صندلی عقب خودرو می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس به صورت آنلاین یا حضوری مراجعه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...