تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین BMW

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین BMW محصولی جذاب و جدید است که با بالاترین کیفیت و طراحی طبی وارد بازار شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این تشک بادی برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و بخش صندلی عقب ماشین را به طور کامل پوشش داده و فضایی مناسب برای استراحت و خواب ایجاد می کند. این تشک بادی داخل ماشین دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب می باشد و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و به ویژه کودکان فضایی راحت برای بازی و استراحت در داخل ماشین خواهند داشت.

تشک بادی داخل ماشین با لوازم جانبی

برای راه اندازی و استفاده از این محصول لازم است تا ابتدا این محصول را باد بزنید. در بسته بندی این تشک بادی یک پمپ باد فندکی وجود دارد که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و در زمانی کوتاه تشک بادی را راه اندازی کرده تا آماده استفاده شود. هم چنین این محصول به راحتی تخلیه شده و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال خواهد کرد. این محصول را می توانید به راحتی در فضایی کوچک جای دهید. تشک بادی داخل ماشین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی دارد به همین دلیل دچار افت کیفیت نشده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. برای بهره مندی از این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و هم چنین اشیای داغ را به بدنه نزدیک نکنید تا محصول دچار آسیب نشود.

تشک بادی داخل ماشین BMW با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...