تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین گاک GS4

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین گاک GS4 یکی دیگر از محصولات جدید ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با برخورداری از فناوری های روز دنیا تولید شده و به دلیل برخورداری از کیفیت ایده آل، توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول جذاب و زیبا از طراحی حرفه ای برخوردار است و ساختاری بی نظیر دارد. محصول فوق ابعادی استاندارد داشته و به راحتی تمامی قسمت صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد. به این ترتیب توسط این تشک بادی داخل ماشین همواره یک فضای بسیار راحت و ایده آل در خودرو خواهید داشت که در صورت نیاز می توانید بر روی آن به استراحت پرداخته و خستگی را از تن خود دور کنید.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم کرم

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از جنس پی وی سی ساخته شده است. به همین علت دارای کیفیتی بی نظیر بوده و انعطاف بالایی دارد. با دراز کشیدن بر روی این تشک بادی، محصول انعطاف بالایی از خود نشان داده و تمامی انحنای بدن را پوشش می دهد. به همین دلیل هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و می توانید به راحتی و به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از ساختار طبی است. این محصول به صورت مواج با خطوط موازی و به صورت فرو رفته طراحی شده است که با دراز کشیدن بر روی آن، انعطاف بالایی نشان داده و همچنین هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و فضایی ایده آل برای استراحت را فراهم می کند که از تعریق نیز جلوگیری خواهد کرد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین گاک GS4 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...