تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کیا سید

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سید یکی از بهترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که دارای ابعادی استاندارد بوده که به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و با استفاده از آن همواره در قسمت صندلی عقب ماشین یک فضای راحت و ایده آل برای استراحت خواهید داشت. این محصول برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی توصیه می شود و توسط آن دیگر دغدغه فراهم کردن جای خواب راحت در طبیعت و فضای بیرون از منزل را نخواهند داشت. این محصول برای کودکان نیز ایده آل است و در صورت طولانی شدن ماندن در ماشین، کودک خسته و کسل نشده و فضایی راحت برای بازی و استراحت خواهد داشت.

تشک بادی داخل ماشین کرم

این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و به خوبی با فضای داخلی خودرو هماهنگ می شود. این محصول را می توانید به سادگی در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا محصول به صورت مجزا از پایه بادی بوده و به دلیل وزن کم، به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این تشک بادی برخورداری از ساختار طبی می باشد که موجب شده است تا فضایی لذت بخش برای خواب و استراحت ایجاد شود. به این ترتیب شما می توانید به صورت طولانی مدت بر روی این تشک بادی بخوابیدن بدون اینکه به بدن و عضلات و خصوصا ستون فقرات فشاری وارد شود. 

تشک بادی داخل ماشین کیا سید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. برای تهیه این محصول سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...