تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کیا سلتوس

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سلتوس یکی دیگر از انواع تشک بادی داخل ماشین است که با بیش ترین کیفیت عرضه شده و توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این تشک بادی داخل ماشین از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. به این ترتیب برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و کودکان و بزرگسالان و سالمندان به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. 

تشک بادی داخل ماشین کرم

برای راه اندازی این تشک بادی داخل ماشین یک پمپ باد فندکی در بسته بندی تشک بادی وجود دارد که با اتصال به فندک ماشین، روشن شده و بدون هیچ زحمتی و در کوتاه ترین زمان ممکن تشک بادی را راه اندازی خواهد کرد. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید تشک بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول با برخورداری از کیفیت بدنه عالی و ویژه، برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است و به صورت مجزا از پایه بادی می باشد. پایه محصول در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و تشک بادی بر روی آن قرار خواهد گرفت. این محصول دارای دو عدد بالش بادی نیز بوده و برای استفاده عالی است به طوری که پس از یک رانندگی طولانی مدت می توانید به راحتی بر روی آن استراحت کنید و تمامی خستگی را از تن دور کرده و به مسافرت و گشت و گذار ادامه دهید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین کیا سلتوس با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز از فروشگاه سنتر اینتکس با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...