تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو یکی دیگر از نمونه محصولات بادی پرفروش بوده که توسط نمایندگی سنتر اینتکس با قیمتی مقرون به صرفه و ساختاری با کیفیت و استاندارد در سه رنگ طوسی ، مشکی و کرم به بازار عرضه می شود. این تشک بادی داخل ماشین از بدنه ای با مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی طراحی و تولید شده که رویه اصلی تشک دارای یک روکش مخمل می باشد. همچنین بر روی بدنه اصلی تشک می توانید خطوط موازی را مشاهده کرده که به این محصول ساختاری طبی و ضدتعریق می بخشد. چرا که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان خوابیدن بر روی محصول اجتناب به عمل خواهد آورد. از این تشک بادی می توانید در زمان تفریح و یا رفتن به سفر برای راحتی کودکان و بزرگسالان استفاده کرده و صندلی عقب خودروی خود را به یک تخت بادی استاندارد با رویه ای نرم و طبی تبدیل کنید. 

بدنه این تشک بادی داخل ماشین اصطلاحا دو تکه بوده زیرا بخش زیرپایی محصول از تشک اصلی به صورت کاملا مجزا تولید شده است. با در نظر گرفتن این نکته بوده که شما می توانید از این تشک بادی داخل ماشین علاوه بر خودروی کیا سراتو در تمامی خودروهای داخلی و خارجی به راحتی استفاده کنید. این محصول دارای ساک حمل ، دو عدد بالش بادی ، پمپ باد فندکی دوکاره و همچنین بسته تعمیرات بوده که برای استفاده از محصول نگرانی دیگری باقی نماند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو را دارید می توانید به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...