تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کیاسونت

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیاسونت یکی از جدیدترین تشک های بادی داخل ماشین است که با بالاترین درجه کیفی برای استفاده در داخل خودروی شخصی طراحی شده است. این محصول ویژه برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی یکی از الزامات سفر محسوب می شود که در هر زمانی در صورت خستگی پس از رانندگی طولانی مدت می توانند بر روی آن به استراحت بپردازند. هم چنین برای خانواده های دارای فرزند کوچک نیز این محصول ویژه ایده آل است. با استفاده از آن دیگر کودک به راحتی می تواند در داخل ماشین به بازی و استراحت بپردازد و با برخورداری از فضای استاندارد، از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو اذیت نخواهد شد.

تشک بادی داخل ماشین مشکی با لوازم

برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در داخل بسته بندی قرار دارد که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و به راحتی قابل استفاده است. این پمپ باد به سادگی و در زمانی کوتاه محصول را باد زده و می توان از آن استفاده نمود. پس از استراحت نیز به راحتی می توانید تشک بادی را تخلیه کنید تا محصول فضای کمی را اشغال کند. برای استفاده آسان از این تشک بادی دو عدد بالش بادی نیز در بسته بندی موجود است که طبی بوده و برای استفاده مناسب می باشند. این محصول ساختاری طبی دارد و برای استفاده سالمندان نیز مناسب است.

برای تهیه تشک بادی داخل ماشین کیاسونت با قیمتی ارزان با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را به راحتی درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس گرفته و این محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...