تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کولیوس

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کولیوس محصولی جدید و منحصر به فرد است که توسط فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت عرضه شده و به سادگی در دسترس شما قرار دارد. این محصول ویژه و جذاب برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و در داخل خودرو راه اندازی می شود. تشک بادی داخل ماشین در بخش صندلی عقب خودرو قرار می گیرد و به خوبی فضایی مناسب و ایده آل برای استراحت و خوابیدن در داخل خودرو فراهم می کند.

تشک بادی داخل ماشین کرم با کیفیت بالا

ساختار این تشک بادی به صورت طبی بوده که فضایی بسیار راحت و مناسب را برای خوابیدن در اختیار شما قرار می دهد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خطوط موازی به صورت فرو رفته می باشد. این گونه طراحی موجب شده است تا محصول انعطاف بالاتری داشته باشد و در زمان خوابیدن بر روی آن، هیچ فشاری به اندام ها و ستون فقرات وارد نشود. هم چنین هوا بین بدن و سطح تشک در جریان باشد و از تعریق جلوگیری شود. سطح این تشک بادی دارای پوششی از جنس مخمل است که موجب می شود تا سطح محصول نرم و لطیف باشد. این رویه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس و کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که توسط آن می توانید به راحتی محصول فوق را راه اندازی نمایید. پس از استفاده نیز تشک بادی را تخلیه کرده تا مجدد به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند.

تشک بادی داخل ماشین کولیوس محصولی جذاب و بسیار کاربردی است که توسط سایت فروشگاهی سنتر اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری قابل خریداری می باشد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...