تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کوئیک R

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کوئیک R از جمله محصولات خاص و منحصر به فردی می باشد که با قابلیت های گوناگون می توان آن را مورد خریداری قرار داد و در داخل اتومبیل شخصی خود نصب کرد. محصول مانند سایر تشک های بادی از بدنه ای نرم و منعطف تشکیل شده است که رویه آن مواج می باشد. این رویه می تواند ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار دهد و برای به آرامش رسیدن بدن در نظر گرفته شده است. از این رو تمامی محصولاتی که به جهت به آرامش رسیدن افراد می باشد با چنین ساختاری ساخته شده اند و می توان از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مد نظر دارای امکانات کامل است تا بتوان بدون مشکل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. چرا که نصب آن به راحتی صورت می گیرد و همچنین جمع آوری آن نیز در کم ترین زمان و به راحتی می باشد.

 به این ترتیب افراد رغبت بیش تری به خرید این محصول دارند و سعی دارند برای رفتن به مسافرت و گردش از آن بهره مند باشند. امکانات این محصول نظیر داشتن پمپ باد فندکی است که با اتصال به فندک خودرو محصول را راه اندازی می کند. همچنین داشتن پایه بادی و ضخیم که محصول را در داخل خودرو نصب می کند و مانند یک پایه و تکیه گاه عمل می کند. به این صورت می توان آن را در داخل خودرو راه اندازی کرد و مورد استفاده آسان قرار داد. همچنین این محصول دارای دو کوسن بادی می باشد و یک بالش بادی سرخود شامل آن شده است تا لحظات خوبی ایجاد شود و بتوان از ان بهره مند شد. تشک بادی داخل ماشین کوئیک R رویه ای نرم و مخمل دارد که متناسب با سلیقه افراد می باشد. جهت خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...