تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کوئیک

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کوئیک یکی از محصولات بادی پر فروش و منحصر به فرد می باشد که در داخل خودرو موقعیت دلخواه افراد را ایجاد می کند. این محصول بی نظیر با کیفیت بالا ارائه شده است تا در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و رضایت افراد را به دنبال داشته باشد. محصول مورد نظر دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان به داشتن آن توان خرید محصول را داشته باشند و بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. در کنار خرید تشک بادی داخل ماشین کوئیک اقلامی نیز به خریداران داده می شود که از جمله مهم ترین آن پمپ باد فندکی می باشد. این پمپ باد برای راه اندازی بدنه لازم و ضروری است که به صورت رایگان به خریداران داده می شود. 

در این صورت افراد می توانند در هر موقعیت مکانی تنها با اتصال پمپ باد به فندک خودرو و اتصال پمپ به بدنه تشک بادی داخل ماشین محصول را شروع به راه اندازی کنند و میزان باد مورد نیاز برای داشتن استحکام مورد نظر را به داخل آن وارد کنند. اگر میزان بادی که به داخل بدنه وارد می شود بیش از حد توان بدنه باشد بدنه دچار ترکیدگی می شود. از این رو باید نسبت به این مورد نیز توجه داشت تا در نتیجه توانست بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را به دست آورد. پمپ باد فندکی توان مکش باد از داخل بدنه را نیز دارد و در نتیجه برای جمع آوری آسان این محصول نیز در نظر گرفته می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند تا در حین مسافرت و گردش دچار خستگی نشوند می توانند از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید نمایند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات
430 روز پیش

چجوری میتونم رنگ مشکی سفارش بدم؟

430 روز پیش

زمان ثبت سفارش داخل بخش توضیحات رنگ مورد نظر رو ثبت کنید. این محصول سه رنگ طوسی و مشکی و کرم دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...