تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کلوت

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کلوت یکی از برترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول جدید و ویژه برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و با تعویض ماشین نیاز به خرید محصول جدید نخواهید داشت. این تشک بادی داخل ماشین را می توانید به راحتی در داخل خودرو استفاده کنید و پس از یک رانندگی طولانی مدت، با خوابیدن بر روی این محصول از استراحت لذت برده و با انرژی کامل به مسافرت خود ادامه دهید.

تشک بادی داخل ماشین کلوت

این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به این ترتیب شما میتوانید به راحتی این محصول را حمل و جابه جا کنید. تشک بادی به صورت مجزا از پایه بادی است و به همین دلیل قابلیت استفاده در فضای خارج از ماشین را نیز دارد. برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که با اتصال به بخش فندک ماشین، به راحتی و بسیار سریع این تشک بادی را راه اندازی خواهد کرد. پس از استفاده نیز می توانید این محصول را تخلیه کنید تا به حالت اولیه بازگردد. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد و به همین جهت تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. تشک بادی داخل ماشین به دلیل کیفیت بالا، قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کرده و به سادگی برای تمامی افراد مناسب می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین کلوت با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...