تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کرولا

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کرولا محصولی جذاب و منحصر به فرد است که توسط سایت سنتر اینتکس عرضه شده و به بهترین شکل طراحی شده است. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین محصولات توصیه شده برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی می باشد و فضایی مناسب برای استراحت و خوابیدن را در داخل ماشین در اختیار افراد قرار می دهد. به این ترتیب در مسافرت با خودروی شخصی در هر زمانی می توانید به راحتی استراحت کرده و هم چنین کودکان نیز از داشتن فضایی مناسب برای بازی و استراحت در داخل خودرو لذت می برند. 

تشک بادی داخل ماشین مشکی با بالش بادی

این محصول دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی است. محصول فوق از پی وی سی با ضخامت استاندارد ساخته شده است که انعطاف بالایی نیز دارد. به این ترتیب مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار پارگی و آسیب نخواهد شد. این تشک بادی را می توانید به صورت طولانی مدت و مداوم نیز مورد استفاده قرار دهید و از داشتن یک محصول بی نظیر لذت ببرید. این تشک بادی برای استفاده در خارج از خودرو نیز کاربرد دارد و به دلیل مجزا بودن از پایه بادی، امکان استفاده در فضاهای بیرون از ماشین را نیز به شما می دهد. شما با استفاده از این محصول نیازی به خرید مجدد تشک نخواهید داشت. به علاوه این تشک بادی برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و محصولی بی نظیر می باشد. در صورت تعویض ماشین هم به خرید تشک بادی جدید نیاز ندارید.

تشک بادی داخل ماشین کرولا با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با طراحی ویژه در سایت سنتر اینتکس قابل خرید است. برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی و حضوری از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...