تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کادیلا

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کادیلا یکی دیگر از جدیدترین محصولات سایت سنتر اینتکس است که با کیفیت بی نظیر به فروش می رسد. این محصول دارای ابعادی استاندارد بوده که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب می باشد. به همین دلیل در صورت تعویض خودرو، نیازی به خرید مجدد تشک بادی داخل ماشین نخواهید داشت و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. شما توسط این محصول در قسمت صندلی عقب خودرو همواره یک تخت بادی بسیار راحت خواهید داشت که می توانید مانند تخت خواب منزل به استراحت پرداخته بدون اینکه اذیت شوید.

تشک بادی داخل ماشین مواج

از ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از کیفیت بسیار بی نظیر و عالی است. این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی است. این نوع از بدنه در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده کنید. هم چنین این نوع از بدنه در اثر استفاده مکرر دچار افت کیفیت نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی باد کرده و آماده استفاده کنید. به همراه این تشک بادی یک پمپ باد فندکی وجود دارد که با اتصال به فندک ماشین، در زمانی کوتاه به راحتی تشک بادی را راه اندازی می کند. البته لازم است تا ابتدا پایه بادی محصول را باد زده و در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار دهید تا تشک را بر روی آن بگذارید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین کادیلا با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...