تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین چانگان SC35 پلاس

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین چانگان SC35 پلاس یکی از جدیدترین انواع تشک بادی داخل ماشین است که با توجه به ابعادی استاندارد، برای استفاده در تمامی خودرو ها مناسب بوده و می توان به راحتی آن را در تمامی انواع ماشین ها مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب با تعویض خودرو نیازی به خرید تشک بادی داخل ماشین جدید نخواهید داشت. این محصول با کیفیت ویژه تولید شده و دارای طول عمر زیادی است. به همین دلیل تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده بوده و در صورت رعایت نکات ساده ای در نگه داری از آن، می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید.

تشک بادی داخل ماشین مشکی

این محصول دارای بدنه ای طبی و منحصر به فرد بوده که می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. رویه این تشک بادی داخل ماشین به صورت مواج می باشد که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته است. به این ترتیب در زمان استراحت به خوبی هوا بین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و فرد می تواند به راحتی استراحت کند. هم چنین سطح تشک بادی دارای انعطاف استاندارد بوده که به خوبی انحنای بدن را پوشش می دهد و هیچ فشاری به اندام ها وارد نمی شود. برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی تشک بادی موجود است که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و در زمانی کوتاه تشک بادی را راه اندازی کرده و آماده استفاده شود. این محصول برای استفاده در فضاهای مختلف عالی بوده و به راحتی در خارج از ماشین نیز قرار می گیرد.

برای تهیه تشک بادی داخل ماشین چانگان SC35 پلاس با ارزان ترین قیمت از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...