تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین چانگان

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین چانگان محصولی بی نظیر و جذاب است که به تازگی عرضه شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این تشک بادی داخل ماشین به راحتی در داخل خودرو راه اندازی شده و برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است. با تهیه این محصول در مسافرت با خودروی شخصی، فضایی راحت و ایده آل در داخل خودرو خواهید داشت که می توانید بر روی آن استراحت کرده و به خواب بروید. 

تشک بادی داخل ماشین طبی کرم

این محصول دارای کیفیت بالایی است و از جنس پی وی سی ساخته شده است. این نوع از بدنه در برابر خراش و ساییدگی مقاومت بالایی داشته و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. به این ترتیب تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده بوده و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول با دارا بودن انعطاف مناسب، در زمان خواب هیچ فشاری به ستون فقرات و اندام ها وارد نکرده و محیطی ایده آل برای استراحت و خواب را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول را می توانید به راحتی در داخل خودرو راه اندازی کنید. زیرا در بسته بندی آن یک پمپ باد فندکی وجود دارد که به راحتی و در زمانی کوتاه این محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز تشک بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. محصول فوق دارای دو عدد بالش بادی نیز می باشد که به صورت طبی طراحی شده اند و شما را از خرید تجهیزات اضافی بی نیاز می کند. این تشک بادی داخل ماشین طول عمر بالایی دارد و با برخورداری از طراحی طبی، برای استفاده مناسب هستند.

تشک بادی داخل ماشین چانگان را می توانید با قیمت ارزان از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...