تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پیکانتو

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پیکانتو محصولی جدید و ویژه از سایت سنتر اینتکس است که در مدت کوتاهی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول ابعادی استاندارد و مناسب دارد که به خوبی تمامی قسمت های بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و با طراحی مناسب، توانسته فضایی بسیار راحت برای خواب و استراحت ایجاد نماید. هم چنین این محصول با برخورداری از طراحی خاص، برای استفاده در تمامی خودروها مناسب می باشد و در صورت تعویض خودرو، نیازی به خرید تشک بادی داخل ماشین جدید نخواهید داشت.

این محصول را می توانید در مسافرت های طولانی با خودروی شخصی به راحتی به همراه خود ببرید و در صورت نیاز به استراحت، به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را راه اندازی نمایید. برای راه اندازی آسان به همراه این محصول یک پمپ باد فندکی موجود است که در زمانی کوتاه محصول را آماده استفاده خواهد کرد. این تشک بادی داخل ماشین پس از استفاده نیز به راحتی قابل تخلیه بوده تا مجدد به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند. این محصول دارای وزن بسیار کمی است و در حالت تخلیه، ابعادی کوچک دارد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توان آن را در مسافرت ها به همراه خود برد. استفاده از این محصول برای خانواده های دارای فرزند کوچک نیز مناسب می باشد و توسط آن کودک همواره فضایی راحت برای استراحت و بازی در داخل ماشین در اختیار خواهد داشت و از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو خسته نشده و اذیت نمی شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پیکانتو با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...