تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو 207

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 207 مجهز ترین محصول بادی است که با خصوصیات منحصر به فرد تنها برای استفاده در داخل خودرو ساخته شده است. به این صورت افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند و با توجه به خودرو شخصی خود به خرید تشک بادی داخل ماشین می پردازند. این محصول امکانات کامل دارد تا با خرید آن به راحتی مورد استفاده واقع شود و مانعی بر سر راه آن وجود نداشته باشد. چرا که برخی از تشک های بادی بدون پمپ باد هستند که راه اندازی محصول را به تعویق می اندازد. همچنین برخی دیگر امکان جا به جایی آسان وجود ندارد و نمی توان از آن به بهترین شکل بهره مند شد. علاوه بر این موارد برخی از محصولات تجهیزاتی مانند بالش بادی ندارند و نیاز به داشتن وسایل جانبی دیگر است که بتوان به راحتی از آن بهره مند شد و لذت برد. 

تشک بادی داخل ماشین پژو 207 دارای پمپ باد فندکی می باشد که با اتصال به فندک خودرو کار می کند. همچنین دارای کوسن های بادی و بالش بادی سرخود می باشند که راحتی را ایجاد می کند و با داشتن آن دیگر نیازی به استفاده از وسایل راحتی برای خواب نمی باشد. علاوه بر این موارد بدنه استحکام لازم و کافی را نیز دارد تا با داشتن آن بتوان محصول را در فضای بین دو صندلی ماشین قرار داد و مانع از تکان خوردن آن شد. این بدنه به دلیل داشتن پایه بادی و ضخیم که بسیار با استحکام است در سر جای خود قرار می گیرد و می تواند سطحی برای استراحت افراد ایجاد می سازد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و به لذت استفاده کردن از آن دست پیدا کرد. به منظور خرید آسان تشک بادی داخل ماشین پژو 207 به سایت فروشگاه اینتکس وارد شده و محصول را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...