تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 بهترین محصول طبی برای استفاده در داخل خودرو می باشد که در کم ترین زمان قادر به نصب و راه اندازی است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. چرا که این محصول دارای پمپ باد فندکی است که تنها با اتصال به فندک خودرو کار راه اندازی و تولید باد را انجام می دهد. این محصول می تواند در کم ترین زمان میزان باد زیادی را وارد بدنه کند و در کم تر از یک دقیقه باد خواهد شد. در این صورت با خرید این محصول به سرعت می توان سطح را برای استفاده آماده کرد و در داخل خودرو نصب نمود. همچنین جمع آوری این محصول نیز در کم ترین زمان صورت می گیرد چرا که این پمپ باد فندکی عمل مکش باد داخل بدنه را نیز انجام می دهد و می توان به سرعت بدنه را به جهت جمع آوری آماده کرد.

 از این رو موقعیت برای استفاده درست از این محصول و حمل و جا به جایی و نگه داری و نصب آن نیز مهیا می باشد و می توان با خیالی آسوده این فعالیت ها را انجام داد. تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 وزن کمی دارد و از بدنه ای با کیفیت برخوردار می باشد تا میزان طول عمر بالایی را ایجاد کند و قیمت مناسبی را نیز دارد. با توجه به مزیت های گفته شده افراد زیادی قادر به استفاده از این محصول می باشند و تمایل به خرید آن دارند در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس سفارش داد و سپس خرید خود را نهایی نمود تا هم از داشتن این محصول در زمان مسافرت با خودرو خود بهره مند شد و هم از آن در طی سال های زیاد لذت برد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...