تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پژو پرشیا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو پرشیا محصولی بادی با رویه مواج است که از با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است و ایجاد سازگاری بالا می کند. به این صورت که افراد با پوست های حساس و شرایط مختلف نیز قادر به بهره مندی از آن می باشند و به راحتی می توانند آن را در داخل خودرو شخصی خود نصب کنند. بدنه از یک سطح مواج با رویه ای از جنس مخمل تشکیل شده است که افراد بر روی آن قرار می گیرند. در زیر بدنه پایه بادی و ضخیم قرار دارد که توان مقابله با فشار وزن افراد را دارد و می تواند به عنوان یک ستون عمل کند تا در داخل خودرو بتوان به راحتی از محصول استفاده کرد. همچنین در کنار این محصول بالش بادی سرخود قرار دارد تا دیگر نیازی به داشتن وسایل راحتی اضافه نباشد. به علاوه دو عدد کوسن نیز به همراه محصول وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده علاقه مندان قرار گرفته و اسباب راحتی آن ها را به صورت کامل برقرار سازد.

 برای راه اندازی محصول پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده است که به خریداران داده می شود. این پمپ باد به وسیله اتصال به فندک خودرو کار می کند و قادر بهراه اندازی تشک بادی داخل ماشین پژو پرشیا در مدت زمان یک دقیقه است. همچنین در زمان جمع آوری تشک بادی داخل ماشین نیز این پمپ باد فندکی نقش تخلیه باد را نیز دارد و به راحتی و در کم ترین زمان محصول را برای جمع آوری آماده می سازد. به جهت حمل و یا نگه داری از تشک بادی مد نظر ساک حمل در نظر گرفته شده است که ایمنی بدنه را تضمین می کند و آن را از بروز آسیب و خرابی در امان نگه می دارد. علاقه مندان تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس قادر به خرید محصول مورد نظر می باشند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات
506 روز پیش

سلام چراساک ندارد

504 روز پیش

سلام محصول دارای ساک حمل می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...