تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پورشه کیمن

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه کیمن بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین گزینه های در دسترس بوده و با برخورداری از ویژگی های ایده آل، برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد و در داخل ماشین، فضایی راحت و بی نظیر را برای استراحت ایجاد خواهد کرد. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با کیفیت

برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی موجود می باشد که با اتصال آن به بخش فندک ماشین، به سادگی می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید باد تشک بادی داخل ماشین را تخلیه کنید و در بسته بندی قرار دهید. این محصول دارای وزن بسیار کمی است و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب به راحتی می توان از آن استفاده کرد و آن را حمل کرد و جابه جا نمود. محصول فوق از کیفیت بالایی بهره مند است که تا سال ها از کیفیت آن کاسته نشده و در صورت رعایت نکات ساده ای در نگه داری از آن، طول عمر بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول دارای طراحی طبی نیز می باشد که دارای انعطاف بالایی بوده و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. انعطاف بالای این تشک بادی داخل ماشین موجب شده است تا در زمان خوابیدن بر روی این محصول هیچ فشاری به بدن و اندام ها و خصوصا ستون فقرات وارد نشده و خوابی ایده آل را تجربه کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پورشه کیمن با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...