تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین محصولی جذاب و بی نظیر است که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. این تشک بادی داخل ماشین به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و فضایی راحت و ایده آل برای خواب و استراحت ایجاد خواهد کرد. این محصول قابل استفاده در خارج از ماشین نیز می باشد و به دلیل مجزا بودن از پایه بادی، امکان استفاده در فضاهای مختلف را به شما می دهد. محصول فوق را می توانید به راحتی حمل کرده و جابه جا کنید. زیرا وزن کمی داشته و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با کیفیت بالا

این محصول ابعادی استاندارد و حرفه ای دارد و از طراحی بی نظیری برخوردار می باشد. به همین دلیل متناسب با فضای داخلی خودرو می باشد که تمامی بخش صندلی عقب را پوشش می دهد. این محصول برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. این محصول خاص و بی نظیر در سه رنگ طوسی، مشکی و کرم تولیده شده است که می توان متناسب با فضای داخلی خودرو نسبت به انتخاب یکی از سه رنگ اقدام کرد. محصول فوق دارای رویه ای از جنس مخمل است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که موجب می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد و فضایی مطلوب و مناسب برای شما ایجاد شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت خواهید کرد. هم چنین برای خرید حضوری نیز از فروشگاه سنتر اینتکس، با شماره های ما در سایت تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...