تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پورشه پانامرا

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه پانامرا محصولی جذاب و مناسب برای استفاده در داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت است و توسط آن در داخل ماشین محیطی راحت و بی نظیر خواهید داشت و می توانید به راحتی در آن جا استراحت کنید. این تشک بادی فضای صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و محیطی جذاب و راحت برای استراحت شما ایجاد خواهد کرد. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با رویه طبی

برای استفاده از این تشک بادی داخل ماشین ابتدا باید آن را راه اندازی نمایید. برای راه اندازی آسان این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد موجود است که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و بدون هیچ زحمتی محصول را باد می زند. این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه تشک بادی را آماده استفاده خواهد کرد. شما پس از استفاده می توانید به راحتی محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این تشک بادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و طول عمر زیادی دارد. به همین دلیل تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده بوده و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. هم چنین این محصول با بهره مندی از رویه مخمل دارای سطحی نرم و لطیف است و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد و از خوابیدن بر روی آن لذت برد.

تشک بادی داخل ماشین پورشه پانامرا با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی و حضوری از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...