تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پورشه باکستر

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه باکستر محصولی جدید و خاص است که برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و گزینه ای عالی برای استفاده در مسافرت با خودروی شخصی محسوب می شود. این تشک بادی داخل ماشین مناسب برای استفاده تمامی افراد بوده و با ایجاد فضایی طبی و بسیار راحت در داخل ماشین، می توان پس از رانندگی در مسافرت به راحتی استراحت کرد و یا کودکان بر روی آن به بازی و استراحت بپردازند تا از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو خسته نشوند.

تشک بادی داخل ماشین مشکی با کیفیت بالا

از ویژگی های بارز این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از کیفیت عالی و ایده آل است. این تشک بادی داخل ماشین از جنس پی وی سی ساخته شده است و دارای مقاومت بسیار بالایی در بدنه می باشد. محصول فوق با بهره مندی از انعطاف بالا، به راحتی قابل استفاده بوده و در زمان خواب هیچ فشاری به بدن وارد نکرده و ستون فقرات در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. برای خواب راحت و بی نظیر در بسته بندی این محصول دو عدد بالش بادی طبی نیز قرار دارد که فضایی مناسب برای استراحت ایجاد می کند. این محصول دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. برای راه اندازی آسان این محصول نیز یک پمپ باد فندکی در بسته بندی موجود است که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و بدون هیچ زحمتی در زمانی کوتاه محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید و از داشتن آن لذت ببرید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پورشه باکستر با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...