تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پروتون

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پروتون محصولی جدید و بی نظیر است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس عرضه شده و با برخورداری از ویژگی های خاص محبوبیت بالایی را کسب کرده است. این تشک بادی داخل ماشین یکی از برترین نمونه ها می باشد و دارای کیفیت فوق العاده ای است که توانسته در مدت کوتاهی رضایت خریداران را جلب کند. محصول فوق با برخورداری از طراحی ویژه و خاص و بهره مندی از ساختار حرفه ای، فضایی بسیار راحت و ایده آل را برای خواب در داخل ماشین ایجاد خواهد کرد که افراد می توانند بر روی آن به استراحت پرداخته و خستگی را از تن دور کنند.

تشک بادی داخل ماشین کرم با لوازم جانبی

از ویژگی های بارز این محصول برخورداری از طراحی طبی و مواج است که موجب می شود تا سطح تشک بادی دارای انعطاف استاندارد باشد و بتوانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. با خوابیدن برروی این محصول هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نمی شود و بدون اذیت می توانید به راحتی بر روی آن بخوابید. رویه این تشک بادی از جنس مخمل است که نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت و ضد تعریق است. این تشک بادی دارای وزن بسیار کمی است و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به همین دلیل به راحتی در میان سایر وسایل سفر جای گرفته و حمل و جابه جایی آن بسیار راحت می باشد. این محصول دارای پمپ باد فندکی برای راه اندازی آسان نیز می باشد و در بسته بندی آن دو عدد بالش بادی نیز موجود است که شما را از خرید لوازم جانبی جدید بی نیاز خواهد کرد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پروتون به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...