تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین پراید

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پراید از سری محصولات پر فروش بادی است که در نمایندگی های محصولات بادی به فروش می رسد. این محصول بدنه ای با کیفیت و منحصر به فرد دارد که در نتیجه می توان با ایجاد سازگاری زیاد در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. ساختار این محصول به این صورت است که از بدنه ای با رویه طبی و مواج تشکیل شده است که در نتیجه می توان بر روی آن احساس راحتی کرد. این ساختار سبب شده است که کمر و ستون فقرات بهترین موقعیت را داشته باشند و دچار خستگی و مشکل نشوند. در نتیجه یکی از طراحی های بی نقص و حرفه ای شامل این محصول شده است که در نهایت علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. 

این نمونه از محصولات بادی تنها مختص استفاده در داخل خودرو می باشند و در واقع به گونه ای ساخته شده اند که تنها می توان آن را در داخل خودرو نصب کرد. زیرا دارای پایه های بادی و ضخیم می باشد که علاوه بر رویه مواج و منحصر به فردی که دارد می تواند ایستادگی و استحکام زیادی از خود نشان دهد و در نتیجه مورد محبوبیت و استفاده افراد زیادی قرار گیرد. کسانی که به مسافرت و گردش می روند و نیاز به استراحت در طول مسافرت هستند و یا کسانی که دارای فرزند می باشند می توانند تشک بادی داخل ماشین پراید را خریداری کرده و در داخل محیط امن خودرو خود سطحی طبی و راحتی را ایجاد سازند تا در نتیجه دچار خستگی نشده و قادر به داشتن موقعیت دلخواه باشند. جهت سفارش و خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید تا از تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...