تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ویتارا

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ویتارا محصولی با کیفیت و ایده آل است که برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی توصیه می شود و یکی از الزامات سفر با خودروی شخصی است. این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ پرطرفدار مشکی، طوسی و کرم تولید شده است و دارای ابعادی استاندارد می باشد. این محصول را به راحتی می توانید با توجه به رنگ داخل خودرو، خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. هم چنین با توجه به ابعاد مناسب و طراحی استاندارد، به راحتی در تمامی ماشین ها قابل استفاده بوده و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهد داشت.

تشک بادی داخل ماشین مشکی با لوازم

برای استفاده از این محصول ابتدا لازم است تا آن را راه اندازی نمایید. برای راه اندازی این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی قرار دارد که با اتصال به فندک ماشین روشن خواهد شد. سپس می توانید به راحتی آن را روشن کرده تا محصول آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کنید و در بسته بندی قرار دهید. این تشک بادی به خوبی فضای صندلی عقب ماشین را پوشش می دهد و فضایی راحت و ایده آل برای استراحت ایجاد می کند. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد که فضا را برای استراحت راحت تر می کند.بالش های بادی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از جنس تشک بادی می باشند. به همین دلیل طول عمر زیادی داشته و تا سال ها نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.

تشک بادی داخل ماشین ویتارا با ارزان ترین قیمت و کیفیت بی نظیر و مناسب در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...