تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ولستر

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ولستر یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی داخل خودرو است که به تازگی در گروه محصولات سنتر اینتکس قرار گرفته است. این محصول ویژه با برخورداری از طراحی زیبا و چشم نواز، به راحتی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و توسط آن فضایی راحت و مناسب برای استراحت در داخل خودرو خواهید داشت که هر زمان از رانندگی خسته شدید و نیاز به خواب داشتید، می توانید به راحتی آن را راه اندازی کرده و به استراحت بپردازید. 

تشک بادی داخل ماشین با بالش بادی

این تشک بادی به صورت طبی و بسیار راحت طراحی شده است و دارای ارتفاعی استاندارد می باشد که انعطاف بالایی در زمان استفاده نشان داده و در زمان خوابیدن بر روی تشک، محصول به خوبی فرم بدن را گرفته و مانع از وارد شدن فشار به اندام ها و ستون فقرات می شود. به این ترتیب با استفاده طولانی مدت اذیت نخواهید شد. رویه این تشک بادی از بهترین نوع مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت و ضد تعریق است. این رویه در شرایط دمایی نامساعد، مانع از گرم شدن و یا سرد شدن بیش از حد تشک بادی شده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. محصول فوق از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از آن به صورت مکرر استفاده کنید. این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند و طول عمر بالایی دارد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ولستر با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...