تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین هاوال

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هاوال محصولی جدید از سایت سنتر اینتکس است که با برخورداری از ویژگی های عالی و درجه یک توانسته به فروش بالایی برسد. این تشک بادی جدید دارای ابعادی مناسب و استاندارد بوده و طراحی خوبی دارد به طوری که به صورت کامل بخش عقب خودرو را پوشش داده و به علاوه در تمامی خودروها قابل استفاده است. به این ترتیب در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت.

تشک بادی داخل ماشین کرم

این محصول در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. شما با توجه به رنگ داخل اتومبیل می توانید یکی از این سه رنگ را انتخاب کرده و تهیه کنید. محصول فوق ساختاری طبی داشته و از تشک مواج برخوردار است. به این ترتیب در زمان استفاده طولانی مدت بدن فرد اذیت نشده و هیچ فشاری به ستون فقرات وارد نخواهد شد. این محصول برای استفاده سالمندان نیز مناسب است و هم چنین خانواده های دارای کودک می توانند با خاطر آسوده این محصول را تهیه کنند. زیرا توسط این تشک بادی کودک در داخل ماشین فضایی مناسب برای بازی و استراحت در اختیار خواهد داشت و از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو خسته و کسل نمی شود. این محصول دارای بالش های بادی طبی نیز می باشد که فضایی بسیار راحت را برای خواب فراهم می کند. محصول فوق ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای پوست های حساس مناسب می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین هاوال با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...