تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین هافی

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هافی یکی دیگر از محصولات کاربردی و جذاب موجود در سایت سنتر اینتکس است که برای استفاده در مسافرت با خودروی شخصی کاربرد دارد. شما توسط این محصول می توانید به راحتی در بخش صندلی عقب خودرو یک فضای مناسب و ایده آل برای استراحت ایجاد کنید و در هر محیطی که مایل بودید اقدام به راه اندازی تشک بادی کرده و به استراحت بپردازید. این تشک بادی با برخورداری از ویژگی های درجه یک، توانسته به فروش بالایی برسد و رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.

تشک بادی داخل ماشین طوسی

این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی ویژه، برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است و قادر است به خوبی تمامی بخش عقب خودرو را پوشش دهد. کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا محصول تحمل وزن خوبی داشته باشد. این تشک بادی قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کرده و به همین دلیل همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. برای راه اندازی آسان این محصول در بسته بندی یک پمپ باد فندکی موجود است که به راحتی می توان توسط آن تشک بادی را راه اندازی کرد. هم چنین پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند و به حالت اولیه بازگردد. این محصول دارای دو عدد بالش بادی نیز می باشد که طبی بوده و ضد حساسیت هستند. به این ترتیب به راحتی می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد بدون اینکه فشاری به گردن و ستون فقرات وارد شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین هافی با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، خرید خود را انجام دهید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...