تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک یکی دیگر از جدیدترین نمونه های موجود در سایت سنتر اینتکس است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از طراحی حرفه ای بهره مند می باشد. به این ترتیب با وجود ابعاد استاندارد و طراحی اختصاصی، شما می توانید از این محصول در تمامی خودروها استفاده کنید و در صورت تعویض خودرو، نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت. شما می توانید این محصول را در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا به صورت مجزا از پایه بادی بوده و قابلیت استفاده در خارج از ماشین را به شما می دهد.

تشک بادی داخل ماشین ارزان

این محصول با برخورداری از کیفیت عالی، طول عمر بالایی دارد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. تنها کافی است در زمان استفاده از این تشک بادی نکات ساده ای را رعایت کنید. اشیای تیز و داغ را به بدنه نزدیک نکنید و از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. از پریدن کودکان بر روی تشک بادی نیز جلوگیری کنید. این محصول ساختاری طبی دارد و بسیار راحت است و به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. با خوابیدن طولانی مدت بر روی این تشک بادی، دچار کمر درد و درد ستون فقرات نشده و می توانید به راحتی استراحت نمایید. رویه این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است و کاملا نرم و لطیف می باشد. از دیگر مشخصات این تشک بادی برخورداری از تحمل وزن بالا است به طوری که قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند و به همین دلیل برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...