تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین موهاوی

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین موهاوی محصولی جدید و جذاب در سایت سنتر اینتکس است که به تازگی روانه بازار شده و در زمان کوتاهی توانسته رضایت خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه دارای مشخصات منحصر به فردی است که موجب شده تا مجبوبیت بالایی را کسب کرده و بتواند فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که به خوبی با فضای داخلی خودرو هماهنگ می شود و شما با توجه به رنگ داخلی خودرو می توانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده و تهیه کنید.

تشک بادی داخل ماشین کرم با بالش بادی

این محصول به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و در قسمت عقب ماشین، یک تخت خواب بسیار راحت و ایده آل ایجاد می کند. این محصول دارای ساختار طبی نیز می باشد که موجب می شود تا در زمان استراحت احساس خوبی داشته باشید و از وارد شدن فشار به ستون فقرات و اندام ها جلوگیری خواهد شد. به این ترتیب این محصول را می توانید به راحتی در محیط هایی خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا به صورت مجزا از پایه بادی بوده و قابلیت انتقال و استفاده در خارج از ماشین را نیز دارد. این محصول با برخورداری از رویه مواج و لایه مخمل، یکی از بهترین گزینه ها در این دسته می باشد و نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق است.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین موهاوی با ارزان ترین قیمت و برخورداری از کیفیت بالا و طراحی زیبا با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...