تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین مورانو

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مورانو محصولی جدید و بی نظیر است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس عرضه شده و توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این تشک بادی جدید و بی نظیر با برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته به محبوبیت بالایی برسد و درصد بالایی از فروش را از آن خود کند. این محصول در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که مطابق با رنگ داخل خودرو بوده و با توجه به رنگ داخل خوروی خود می توانید نسبت به خرید یکی از این سه رنگ اقدام کنید.

تشک بادی داخل ماشین مقاوم

محصول مورد نظر از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و پارگی دارد. به این ترتیب این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و می توان تا سال ها از آن استفاده کرد. رویه این محصول از بهترین نوع مخمل بوده و نرم و لطیف می باشد. این رویه ضد حساسیت است و برای کودکان کوچک تر ایجاد مشکل نخواهد کرد. سطح تشک بادی نیز از نوع مواج می باشد که دارای خطوط موازی و فرو رفته است به طوری که انعطاف بسیار بالایی دارد و در زمان استراحت فرد، هوا بین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و مانع از تعریق می شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا به صورت مجزا از پایه بادی است و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. وجود پمپ باد فندکی در بسته بندی این محصول نیز موجب شده است تا در کوتاه ترین زمان بتوانید این محصول را راه اندازی کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین مورانو با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...