تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 یکی دیگر از جدیدترین محصولات سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها بوده و به دلیل برخورداری از کیفیت عالی و درجه یک، توانسته رضایت خریداران را جلب کند. محصول فوق دارای ابعادی استاندارد می باشد که به خوبی فضای داخلی خودرو را پوشش می دهد. شما توسط این تشک بادی داخل ماشین، همواره در داخل خودرو یک تخت خواب بسیار راحت خواهید داشت که در زمان خستگی و رانندگی طولانی به راحتی می توانید بر روی آن به استراحت بپردازید.

تشک بادی داخل ماشین مشکی با لوازم

این محصول برای استفاده کودکان نیز ایده آل است زیرا توسط آن کودک به راحتی در داخل خودرو به استراحت و بازی می پردازد و از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته و کسل نخواهد شد. برای راه اندازی آسان این تشک بادی داخل ماشین در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی قرار دارد که می توانید توسط آن به راحتی و در زمانی کوتاه تشک بادی را راه اندازی نمایید. با اتصال این پمپ باد به فندک ماشین، دستگاه روشن شده و محصول را در زمان کوتاهی باد می زند. پس از استفاده نیز این محصول را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند و به حالت اولیه بازگردد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا تشک بادی به صورت مجزا از پایه بوده و به همین جهت به راحتی می توان آن را جابه جا کرده و در خارج از ماشین مورد استفاده قرار داد.

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 به سادگی از طریق سایت سنتر اینتکس با قیمت ارزان قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...