تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین لندکروز

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لندکروز محصولی مناسب برای استفاده در داخل خودرو است که فضایی راحت و بی نظیر برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به خوبی تمامی فضای صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و می توانید به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده نمایید. محصول فوق در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و بهترین گزینه برای هماهنگی با فضای داخلی خودرو می باشد که با توجه به رنگ داخل خودرو، می توانید دست به انتخاب زده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

تشک بادی داخل ماشین طوسی با طراحی طبی

این تشک بادی داخل ماشین از بهترین نوع پی وی سی با ضخامت استاندارد و مناسب تهیه شده است. این محصول دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه محصول لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از کشیدن سیگار بر روی این محصول خودداری کنید تا بدنه دچار سوختگی نشود. هم چنین در زمان انتقال و جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. این محصول وزن بسیار کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل کرد. رویه این تشک بادی نیز از مخمل است که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و به صورت طولانی مدت از این تشک بادی استفاده کرده و از استراحت بر روی آن لذت ببرید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین لندکروز با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...