تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین لندمارک

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لندمارک محصولی جدید و خاص از سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در این سایت به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین دارای ابعادی استاندارد بوده و برای استفاد در داخل تمامی خوردوها مناسب می باشد. طراحی این محصول کاملا حرفه ای می باشد که دور تا دور آن دارای انحناهایی متناسب با فضای داخلی خودرو است که به خوبی تمامی بخش صندلی عقب ماشین را پوشش خواهد داد. 

تشک بادی داخل ماشین مشکی

برای استفاده آسان و راه اندازی این تشک بادی داخل ماشین، در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی وجود دارد که به فندک ماشین متصل شده و روشن می شود. شما توسط این پمپ باد به راحتی می توانید تشک بادی را باد زده تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز این محصول به سادگی تخلیه شده و در داخل بسته بندی قرار می گیرد. به این ترتیب فضایی ایده آل برای استراحت و خواب در داخل ماشین خواهید داشت که پس از رانندگی می توانید در هر محیطی به استراحت بپردازید و از داشتن فضایی بسیار راحت لذت ببرید. این محصول برای استفاده در فضاهای خارج از ماشین نیز مناسب بوده و به دلیل مجزا بودن تشک بادی از پایه، به راحتی در خارج از ماشین قرار گرفته و می توان آن را حمل کرد و در هر محیطی مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی داخل ماشین دارای تحمل وزن بالایی است که امکان استفاده را برای تمامی افراد فراهم خواهد کرد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین لندمارک با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...