تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین لارنز

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لارنز محصولی جدید و با کیفیت از سایت سنتر اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و با ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای داخلی خودرو بوده که مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی می باشد. توسط این تشک بادی داخل ماشین، همواره در داخل خودرو یک فضای بسیار راحت و ایده آل برای استراحت خواهید داشت که می توان پس از رانندگی، بر روی آن به استراحت پرداخته و به خواب رفت.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم و با کیفیت

از مهم ترین ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از ساختار طبی است. این محصول با برخورداری از طراحی طبی و بسیار راحت، دارای انعطاف بالایی می باشد تا در زمان خوابیدن بر روی آن، احساس راحتی کرده و از وارد شدن فشار به بدن و ستون فقرات بیش تر شود. هم چنین این محصول با دارا بودن سطح مواج، انعطاف بالاتری داشته و در زمان خواب نیز هوا بر روی تشک بادی در جریان خواهد بود و از تعریض جلوگیری می شود. این محصول به راحتی راه اندازی شده و در داخل بسته بندی آن، یک پمپ باد فندکی می باشد که با اتصال به بخش فندک خوردو، روشن شده و در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی تشک بادی را راه اندازی خواهد کرد. این محصول با دارا بودن ابعاد استاندارد و تحمل وزن زیاد، به تمامی افراد امکان استفاده را می دهد. تشک بادی داخل ماشین قادر است تا وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین لارنز با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...