تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو یکی دیگر از جدیدترین محصولات تشک بادی داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت و کیفیت بی نظیر در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه برای استفاده در داخل تمامی خودروها مناسب بوده و با توجه به ابعاد استاندارد، به خوبی تمامی قسمت صندلی عقب خودرو را پوشش داده و با توجه به برخورداری از انحنا در قسمت های کناری، فضایی راحت برای استراحت شما ایجاد خواهد کرد.

ابعاد استاندارد تشک بادی داخل ماشین

این محصول از بدنه ای ضخیم و با استحکام بالا تشکیل شده است که می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این تشک بادی داخل ماشین در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام بالایی داشته و می توان آن را به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار داد. تشک بادی داخل ماشین با برخورداری از رویه مخمل، نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق است. این محصول دارای ساختار طبی می باشد و با برخورداری از ارتفاعی استاندارد، در زمان دراز کشیدن به خوبی تمامی انحنای بدن را پوشش می دهد و می توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی های این نوع طراحی، برخورداری از ساختار مواج است. سطح این تشک بادی دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته می باشد که در زمان استفاده، هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و خوابی لذت بخش را برای شما فراهم کرده و از تعریق جلوگیری می کند.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...